The mall!

Hejsan!
Nu ar mina pengar typ slut ;) jag har shoppat i Boston for forsta gangen i mitt liv. Dom hade verkligen allt!
Jag har kopt 2 pandorasmycken. En med bokstaven M och en dar det star (hjarta) Boston, jag tror Amy blir glad nar hon ser det:) Jag har ocksa kopt 2 trojor, 2 speciella presenter till mor och far (fast mest till mig). Sedan var det en tjej som jag fick vara testperson at. Jag fick prova att tvata mina hander med salt fran svarta havet m.m. Sa jag kopte "handgrejjs" och en ansiktsgrejj och bara for att hon gillade mig sa mycket sa fick jag det billigare;)
Jag kom dit kl 9 am och vantade pa starbucks till kl 10 pm, innan det oppnade. Laste bok och drack te, jag kanner mig stor, haha.
Ikvall ska vi till "the beachhouse" dar ska jag traffa Amys foraldrar och vi ska ata pizza. Pa sondag ska dom ha grillkvall med en familj som ska flytta langt harifran, det roliga ar att pappan ar fran Sverige (kan prata svensnka) + att han har lart mamman och dottern flytande svenska:) yay
juste ja igar nar jag akte den langa resan till Boston, pa planet. Da var det en familj med 2 vuxna och 4 barn, dom hade bokat fel sa foraldrarna satt pa andra platser an barnen. Barnen skrek och sedan fragade flygvardinnan om jag ville flytta och sedan  gjorde jag det... Men som tack for hjalpen sa fragade hon om jag ville ha nagon "specialdrink", typ vin? fast nar jag sa att jag var 15 sa skrattade hon ocksa fick jag en cola, en xtra stor pase m&m, en burk med chips och en liten necesar med smink. Bara for att jag bytte plats ;) jaja det va ju lyckat iallafall:)
byebye
btw jag forsoker gora mellanrum mellan raderna men det gar inte, sa det far bli som det blir;)...

Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Hejsan!

Kanon roligt att läsa din blogg igen, vi skrattar när vi läser.

Vi åt frukost på Starbacks idag mellan 9-10, medan vi väntade. Har idag varit på StanfordBridge och Chelsea. Så även Gustavs pengar är slut. Vi åker tunnelbana som värsta London-bor. Pappa drack öl från Boston idag... tänk om du kommit till Amy och luktat vin...



Kram

2011-07-08 @ 22:35:25
Postat av: Mattily

Haha vad bra att ni ocksa har det bra! Jag saknar inte er (sa) mycket. Jag far val ta och ringa er nagon dag och du (mamma) far ta och skriva pappas och Gustavs storlekar pa jeansen:). Btw om jag skulle kolla pa en klocka till dig (mamma), ville du ha en i "silveraktig"?:)

2011-07-09 @ 18:18:18
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!