The museum of fine arts.

Hejsan
Idag har jag varit i Harvard forforsta gangen i mitt liv. Jag alskade/ar det! Jag gick runt dar i ca 2 timmar och kollade i affarer mm. + att jag var pa ett cupcake cafe!!!! Ahhhh alskar det! Jag at en cupcake med mork choklad botten och vanilla frosting med en liten rosa strossel kula pa toppen:D
Mumsfillibabba
Sedan akte jag med taget till Park Street och gick runt dar en liten stund (1 timma). Tyvarr hittade jag inget till varken pappa eller Gustav... Iallafall sa akte jag till Longwood och hamtade Georgia. Vi hittade tillslut museumet efter att ha fragat en massa manniskor. Jag tror att alla vet vem jag ar nu, den som aldrig hittar;o
Iallafall, museumet var verkligen awesome, speciellt det dar med glasgrejjerna!:D Tack han dar mannen pa planet som sa att man borde ga till det har museumet!:)
Sa nu blir bloggen lite mer fargglad...
Hela den har ar gjord i glas! Sla det farmor;)


Allt ar i glas


Awesome!




Beautiful, typ i en bat (glas, ja inte baten dock)


Lampa (i glas)




Kruka med blommor pa (av glas)


Inte sa dar jatte bra bild men jaja


Ah jag alskar denna!






Ah det var verkligen en skog full av glas!:D


Vackert


Arligt talat, det kan val inte vara sa svart anda...
Jag menar man har sitt glas och man har sin ugn...:)


Som ett akvarium:o Det ar fullt med glas i taket!


Orange Lampa


Vit lampa


Georgia nedanfor


Detta ar min favorit! Glas i trad
Dom var typ 3 meter hoga


Glas pall/stol/soffa whatever... det ar glas iallafall,,

Sa nu va det slut pa glas konst...


Staty, sag faktiskt ut som i en skrackfilm, du vet nar man tror att personen inte ar verklig eller ar dod och sa ar den inte det (:P:P:PPpp:P;;;PPP)......


Gammal mumie mask


Bara for att han hette Arthur We(a)sley
Och for er som inte vet vem han ar sa ar han Ron Weasleys pappa i Harry Potter filmerna.

Dar var det slut pa bilderna (eller jag har nagra mer men dom far ni se nar jag kommer hem isafall...
nu gar jag och lagger mig
byebye

Kommentarer
Postat av: farmor

Vi har en ugn, vi har glas men ingen för 3 meter men det finns ju lim. Vi kanske kan försöka med en lampa.det måste varit en fantastisk utställning, tack Mattilda för alla tips.Idag har gustav med ett gäng killar varit här och skjutit paintball. kram på Dig

2011-07-15 @ 23:32:05
Postat av: Mattilda

Haha men det måste ju gå och köpa en sån ugn nånstans...

Vi såg precis bilder från pappas Facebook på gustav och hans kompisar:)

Kram

2011-07-16 @ 03:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!