The_beach_house

Hejsan:)
Nu ar jag da i deras beachhouse, tydligen var det Andrews foraldrar som har det som sommarhus, men familjen Branger bor dar med. Kl ar nu 9.30 och jag behjover egentligen ga och lagga mig. Jag ar verkligen jatte trott;)
imorgon ska jag ga med till stranden och bara vara. Jag ska forsoka ga med Amy pa bio, till Harry Potter:D troligen pa lordag kanske:)
Nagot som jag kom pa for en vecka sen ar att han rodhariga i "pojken med pruttbyxorna" ar Rupert Grint!:O jag blev faktiskt chockad,, Han ser ut som en mullvad;) kolla upp det:O
ne nu gar jag och lagger mig byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!