WOMEN'S SOCCER. THE FINAL

Eftersom inte Sverige vann mot Japan sa ska jag heja pa USA i finalen, men i bronsmatcen som ar pa lordag tror jag sa ska jag heja pa Sweden, troligen klockan halv 12 eller halv 1... jaja

Idag ska jag och Georgia pa museum, tydligen var det inte bara glas utan det var konst och massa annat ocksa, sa vi far ata lite dar, medans vi kollar. Nar Amy kollade pa deras hemsida sa var det gratis for "barn" mellan 7-17 ar (maste man betala om man ar under 7 da??), sa det ar gratis for oss bada. Imorgon blir det HARRY POTTER FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLM:D:D:D::D:D::::D:DD aaaaaahhhh jag kan inte vanta!! alla som jag har fragat hur den ar har sagt att dom grat typ hela filmen:( hur kommer jag grata da...?

Iforrgar tror jag att det var sa berattade Amy att vi ska (nasta vecka) aka till en "action park". En san dar, dar man typ sitter i en lina och sa ska man klattra upp och ner, over och under massa grejjer (uppe i luften). Ar inte det typ awesome;)

Jag ska forsoka ta reda pa vad det heter:)

byebye

Kommentarer
Postat av: Mamma, pappa & Gustav

Kul att gå på Harry... Sitter i köket med pappa, mormor och morfar. Vi ska till torget ikväll för att kolla på Veronica Maggio... Alla hälsar!!!

2011-07-14 @ 16:50:54
Postat av: Mattily

Ni far ta och halsa tillbaka och det ar faktiskt (lite) orattvist att ni far ga och kolla pa Maggan och inte jag:( haha du far ta och halsa tillbax

kram

2011-07-15 @ 01:55:42
URL: http://levsomettsvin.blogg.se/
Postat av: moromo

God kväll. vI VAR LYSNADE PÅ Maggio men inte så bra spelade för högt. Vi gick till stadsparken där var dansmusik, hon var bättre än Maggio tycker jag. Där träffade vi en kusin till morfar. Men det bara bara regnade hela kvällen, kram från mormor.

2011-07-15 @ 09:08:26
Postat av: Anonym

Jag hörde från mamma att ni hade det bra igår och bra att fet gick bra med Folke förra veckan.

Kram

2011-07-15 @ 15:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!