Blogga igen då

Också var det ju de här med att blogga då ja...
Det är faktiskt inte så enkelt som man tror, det är som att... nä jag vet inte men jag ska verkligen försöka början, för ni som försöker läsa den skull;)

Iallafall så är jag ju hemma själv. Igen. Tänk vad livet kan vara bra:) För ungefär en timma sen gick Cajsa och Kim hem, annars har jag bara spenderat tiden framför tv:n och datan hela dan.
Iallafall så gick jag hem till Cajsa vid 3 tiden och sedan kom Kim dit. Vi kom sedan på att vi skulle köpa godis, men det blev inte så. Vi gick hem till mig och åt ostmackor och popcorn:) mums, fast be ALDRIG Kim poppa popcorn, för det funkar inte! Hon brände dom, t.o.m påsen, kan man verkligen göra det? Ja, om man är Kim... Det säger ju det hela.

Sedan så blev klockan helt plötsligt 9, vi gick ner till den nya pizzerian Byblos, dom har verkligen bra pizza:D ett tips ifall man vill ha pizza;) man får t.o.m hjärtformade klubbor, även om man är över 12:)) (y)
Sedan sprang vi hem i regnet och åt halvvarm (heter det så?) pizza framför "Wedding Daze":).

Mysigt!<3

Nu sitter jag här och ska troligen gå och lägga mig snart, ska upp ganska tidigt för att kunna städa upp lite innan farmor och farfar kommer, kl 1 imorn:) ska till nån ö och sedan äta lite gott:)

Nä hejdå och lovar (kanske lite) att bättra mig med bloggandet, ska va ute och segla ett bra tag nu så berättar väl lite om det:)
Ha det bra och godnatt!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!