Glad midsommar!

Hejsan hoppsan! Idag är det midsommarafton och jag kommer spendera den här på hovenäset:) mysigt! Jag är här med min familj, Samuelsson-familjen, Worsöe-familjen och en amerikansk familj:D Nu har jag precis vaknat och bara väntar på att Matilda också ska föra det;) Ialllafall, det som brukar ta 4 dar att segla upp till hovenäset tog i onsdags bara 10 timmar:) om jag ska vara ärlig mådde jag lite illa, sjösjuk. Och det blir jag aldrig annars:p 1. Jag måste duscha 2. Jag måste ha frukost 3. Vi har inget vatten i båten (slut) :( 4. Jag har absolut ingenting att göra... Vet egentligen inte varför jag skrev det här, menmen. Juste igår bestämde jag och min familj och amerikanarfamiljen att jag skulle åka med dom till Boston för att vara som en "aopär" (har ingen aning om hur det stavas;)) åt deras familj:D även om de var lite berusade när vi bestämde det, så tror jag det går igenom faktiskt:D Yay! Nä nu måste jag gå på toa, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!