Jag kommer dö av ålderdom.

Jag kommer dö av ålderdom innan jag blir gammal:( det har liksom redan börjat. Min rygg gör ont och min fot är uppsvullen:( jag har därför räknat ut att jag kommer dö... MVG i matte btw:) Iallafall min fot är uppsvullen för att Adrian puttade ner mig från bryggan i väldigt grunt vatten och ont i ryggen har jag för att jag sov på en hård madrass (fast pappa säger att det är för att jag inte har tränat på länge:/)... Nu vill jag sova och orkar inte va vaken mer;) Egentligen skulle vi åka till väderöarna idag men sen blev det inte så om nån vill veta:p och vi är i Kungshamn om någon bryr sig:) K. bry:)<3 hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!