2 månader

Jag kom på att jag har bloggat i hela 2 månader:D jag trodde aldrig att jag skulle kunna hålla det så länge:O men jag är ju speciell så:)
Fast jag har haft den i 2 månader och 3 dagar snart;)
Ville bara säga det:)
Idag/igår var jag i stan btw. Med Josse. Jag köpte typ sånna där byxor med en ficka fram och hängslen, typiska målar/klippa gräset/awesome byxor:D så nu vet ni det:) Fast vi satt och fikade i 869 timmar först, på TantGrön<3 Det blev en baguette med kyckling och curryröra nånting:) + en kanelbulle:) mumsfillibabba
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!