"a present to the..." ok, I have not a good word.

Hejsan!
Ja, jag vet att det var jättelängesen jag uppdaterade men, 1. jag har inte haft lust. 2. jag har inget intressant liv, som man vill lyssna på;)
Jag sitter här och pluggar NO:( det är verkligen as tråkigt:o! Justdet ja, alla fick reda på vad man hade fått för praoplats idag i skolan. Och om du, Cajsa läser detta så fick du på: "Vesslans gruppboende" (det ligger mittemot duvan) och syvtanten sa att det är ett JÄTTE mysigt ställe ;) xD haha
Nu ska jag till friidrotten strax. Jag ska hinna köpa en grejj till Lejla:) men det säger jag inte vad det är:)<3 haha fast egentligen så vet hon så jag skulle egentligen kunna skriva det här men det gör jag inte ändå;)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!