Cause this is my life, my friends xD haha

Hejsan:)
Idag har jag varit i skolan och på gympan idag så klättrade jag på klätterväggen och klättrade nästan ända upp, det är jag stolt över!:) För jag har ju fatiskt höjdskräck:P
Jag skulle egentligen ha varit med Kim idag, men det blev inte så:(... Så jag gick hem och hörde då av pappa att det hade först varit en jordbävning över Japan och sedan en flodvåg som nu är över hawaii och dom öarna där borta! R.I.P alla som inte överlevde<3 Tydligen så är det, eller kommer bli en kärnolycka som kanske kommer till Sverige:O typ som Tjernobyl. Det kan jag VÄLDIGT mycket om;) hehe xD
Jo just det jag har köpt ett påskägg från Gustav (från scouterna), jag får ägget den 17 april:) oj fan, nu kom jag på att jag inte är hemma då ju:'(! För då är jag i USA:D

Btw jag skulle hälsa till dig Cajsa att Niclas Ekelin vill att du ska jobba igen, typ mattebok, läxor mm. Medans du har varit borta;) Egentligen så skulle jag ha varit snäll och lämnat böcker till dig men eftersom Jeanette inte var i skolan så kunde jag inte det, så BOOYA
(På måndag är det studiedag:D )

Jag kände för att slänga in en bild på Dumbledore;)<3



puss&kram

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag vet, fast jag har böcker hemma och plugga är det enda jag har att göra :/

2011-03-12 @ 00:42:29
Postat av: Cajsa

+ jag hoppas verkligen att ni har jobbat med cirklar för det har jag gjort

2011-03-12 @ 00:43:06
Postat av: Mattilda

Ja det har vi;)

2011-03-12 @ 18:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!