Film och helg. Livet leker.

Hej igen... Idag har jag varit på utbildning i ryahallen för att jag ska försöka bli tränare för små skitungar:) troligen tillsammans med Josse. Den första veckan på sommarlovet om nån vill veta:) iallafall så igår så såg vi typ världens bästa film:) i'm number four:D den va asbra! Det är ett filmtips:) aja nu sitter jag och ska kolla igenom alla twilight filmer med min farmor... Kul hahaha:P Imorn ska jag på utbildningen igen, det skulle tydligen vara lite styrketräning medmer:) Aja på tisdag är det so:prov och på torsdag är det matteprov. Kom ihåg det Amanda Geigant;) Vet ni att det bara är 1 vecka och 4 dagar to my trip:D Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Barnfritt här... Upps, somnade i soffan igen...

2011-03-26 @ 23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!