It's not so far away

Hejsan:) Jag kommer ihåg när det var typ 1 månad kvar till min resa, då var jag jättenervös och spänd. Nu är det 6 dagar kvar och jag vet inte ens om jag är nervös eller inte:p jaja mamma har iallafall tvingat mig att skriva en packlista, det har jag gjort nu och den är klar:D jag har fått en inköpningslista av Josse, tydligen vill hon ha ett par vita låga converse och några victoria's secret trosor;) jag får väl hitta nåt till mamma och pappa för båda fyller år när jag är borta;) (Yay) Btw jag har faktiskt redan börjat läsa boken Josse:) den är ju fan asbra redan i början:D!! Nä nu ska jag kolla tv och imorn är det sista skoladagen på 3 hela underbara veckor:D *gilla stort*! puss&kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jaha!!! Helgen kommer att bestå av packa... Tanken är ju att packa i liten resväska för att sedan lägga den i en stor... det ska ju shoppas en hel del ;)

2011-04-01 @ 06:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!