jviaengtte

Jag har snart svarat på alla fågor till prinsessan och mördaren:D men jag har inte läst ut boken....:( okej jag har faktiskt läst den innan så det borde inte spela nån roll;)
Idag har vi (eller snarare pappa) höpt en ny bil, en till saab:) om någon liksom är intresserad. Jag älskar doften av ny bil:D mysigt.
Egentligen så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... meeeen, jo just det. Det va en från Ohio som pappa sa att jag skulle börja snacka med redan nu:) *tummen upp på det!* så har jag nån tjej som jag kan lära känna nu:) hon verkar verkligen helt okej och snäll:) men jag får väl börja "ta kontakt";)
Nu, vet jag verkligen inte vad jag ska skriva mer men jag ska snart byta om till pyamas och mysapysalysagosa:) (det kändes bra att skriva gosa btw)
Rubriken där uppe: Jagvetinte x)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Värkligen behövligt med ny bil! Hi hi Roligt med kontakt från Ohio... det är bara att börja skriva!!!

Hoppas inte tiden syns när jag skickar meddelandet...

2011-03-04 @ 04:12:08
Postat av: Mattilda

Tiden syns vettu-.- ...;)

2011-03-05 @ 00:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!