Oschoschiala

Ja jag vet att jag är väldigt efter med att blogga:p men jag har inte haft orken att göra det... Aja men nu gör jag det iallafall;) idag har jag försökt hitta på nåt med nån men eftersom alla är så otroooligt osociala så har inte det funkat så bra :( haha:D Så istället satt jag med min spanska och engelska ett tag:) tills 2 and a half men började:D och sen kollade jag en stund på rattatouille:D<3 älskar den filmen;) Idag så fyllde josses syrra Johanna år! Grattis till henne, 13. Teenager... Egentligen så vet jag i te vad jag ska säga riktigt för det har inte hänt så mycket bara att det är 2 veckor och 4 dagar kvar tills jag ska åka till USA:D! Det är ju faktiskt därför jag skriver bloggen men jag har ingenting att skriva om just nu... Btw jag åt kinamat nu precis:) mumsfillibabba! Sedan ska jag troligen gå på bio på fredag, på den där number four någonting... Puss&kram Ojdå kom på att jag skulle lägga ut detta i typ söndags eller nåt:P aja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!