Tävling

Idag har jag varit på friidrottstävling:) Det gick väl bra, eller jag är helt nöjd tror jag;) Jag blev 5:a i varje gren, eller snarare i båda grenarna. Tresteg och kula. Egentligen så skulle jag va tvungen att uppnå 10 meter i båda för att pappa skulle köra hem mig. Tydligen något avtal... Iallafall så blev det inga 10 metare men jag kom ju hem ändå:)
I tresteget hoppade jag som längst: 9.14 och i kulan så blev det längsta: 9.60 (persade:D)<---look hehe. Egentligen så skulle jag ha hoppat längd imorn men jag struntade i det, jag tror inte att jag kommer orka så det får bli träning i ryahallen istället.....
Imorn ska jag vara med Laura, som jag inte har umgåtts med sen typ i 6:an, räknade vi ut idag!:O det är verkligen sorgligt!
Jag har precis kollat klart på Bridget Jones Dagbok och innan den så var det What a girl want's. Det jag tyckte va komiskt va att Colin Firth va med i båda filmerna. Jag menar efter varandra:) awesome;)


Ni fick en gratis bild på honom haha;D
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jättekul med "pers". grattis!!!

2011-03-06 @ 06:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!