Anna,Mattilda(,Matti),Norström

Okej jag vet, jag har inte skrivit på aaaas länge... Inte sen mamma och pappa tvingade mig tillbaks till det uråldriga landet Sverige:P Iallafall, nu känns det som jag aldrig Har varit där. Sorgligt.
Sen jag kom hem från "over there" så har jag fått ca 70 mail från dom i Wendys skola, don jag hade en redovisning, om mig och Sverige. Typ tackbrev. me like it.
Iallafall, nu sitter jag hemma och ska försöka tillfriskna:P gick hem från skolan igår och stannade hemma idag... Krya på mig:)
Jag har kommit på att jag har hajfobi. Det är verkligen det läskigaste jag vet. Du vet när det är en bild på en haj som hoppar upp och öppnar gapet, Också är det ett stort hål i munne n(är det inte alltid ett hål i munnen x))...
Egentligen skulle jag andvända datan till att hitta fakta om mitt namn/smeknamn/efternamn till svenskaarbetet, boken om mig... Men ni ser ju hur bra det gick:P
Nä nu ska jag försöka börja blogga igen och kanske börja med svenskan:)
byebye.
Är det bara jag men liknar inte dom Robert Pattinson lite grann...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!