Hejsan igen:)

Nu har jag äntligen börjat (igen), jag ska försöka skriva varje (varannan) dag....:P
Juste ja, jag har fått en kamera:D systemkamera som har varit pappas gamla + ett teleobjektiv:D yay! En gammal herdelig kamera med film i:) me love it:D<3 en för tidig konfirmationspresent:)
Jag har precis kommit hem från träningen och väntar på att Josse ska komma hit och lämna sin väska. Vi ska segla imorn, i Ulricehamn:) bussen går 12 minuter efter att vi har slutat, alltså måste jag skynda mig:( och om du, Amanda G ska gå med mig så får du fan springa;) haha
Nä nu ska jag äta:) byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!