Konfa. Över.

Idag har jag äntligen tagit min konfirmation:D det är skönt att det är över! Det började kl 11 också höll det på i 1 ½ timme. Efter det gick släkten hem till oss också åt vi potatissallad med kyckling och någon pesto grejj:) mumsfillibabba, juste bröd till det också. Mamma och jag hade också gjort en chokladcheeesecake, men om jag ska vara ärlig så tyckte jag inte att den var jätte god...:P
Jag fick massa presenter också. 4 haösband, en klocka, 2 pandora smyckegrejjer och en massa pengar:D
Nu vill jag gå på bio, men har ingen att gå med:( så ifall någon stackare läser min blogg just nu och vill gå på bio, så säg till...
Byebye:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det har varit en bra dag och roligt att du var nöjd med den. Japp!!! Maten var jättegod, vilket jobb vi har gjort. Men Cheesecaken gör vi inte om... den var inte helt okey. Kram

2011-05-22 @ 18:45:03
Postat av: Josefine

Jag vill gå på bio:D på fredag xD

2011-05-23 @ 20:23:52
Postat av: Josefine

Jag vill gå på bio:D på fredag xD

2011-05-23 @ 20:26:30
Postat av: Anonym

blogga då!

2011-06-18 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!