you shouldn't

jaa.. att blogga är ju verkligen inte min grejj, too bad for everyone;)
igår hade jag iallafall tjejkväll:D tillsammans med Lina, Emmy och Elwira. Vi kollade lite film, åt oss (väldigt) feta med godis och hade allmänt kul!<3 
Vi kollade på Bekännelser om killar, katter och kyssar (igen)



Jag älskar honom såååååååå mycket!
Do you want to marry me?^^

Nu ska vi troligen ner till stan, bara för att det regnar. Jag menar, vi bor i Borås-.-
Jag tror vi ska till espresso house:)<3 the latte in my <3

Puss & Kram
"Fuck me I'm Famous"

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åhhhh(L) typ min favo film:D:D: (förutom hp ofc)

2011-10-24 @ 20:45:21
URL: http://michelull.blogg.se/
Postat av: Mattilda

MIIIN MEEED:D:D(L)<3

2011-10-26 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!