"1 2 3 Sctunk"

Hej på dig i det blå, jag hoppas jag inte behöver stå på tå...! Fråga inte... hehe, kvällshumor osv. ^^

För en timma sen kom jag hem från Teatern, vi i gruppen var och kollade på en annan teater, så kallad 1 2 3 Schtunk, dom spelade då en pjäs som heter "Kung Lear". HELT JÄVLA UNDERBAR MÅ JAG SÄGA!!! Det va typ det bästa jag gått på! c: Jag har verkligen inte skrattat så mycket som jag gjorde där, ett tips är att ni går på de här pjäserna! För det är verkligen ett minne för livet...! Alltså ett bra då, hehe!

Japp dom är väldigt speciella, det kan jag inte säga något om... Men gaaaaaaaaah! Vad fina dom är!


DERAS SIDA JAG VERKLIGEN TYCKER ATT NI SKA KOLLA UPP!

Nu ska jag strax gå och lägga mig om ni nu vill veta det...! Så godnatt på er så hörs vi någon annan dag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!