Blueskväll!

Jappjapp! Då har man varit på blueskväll dår'å! Underbart var det dessutom! På "Veras Garderob" hade dom denne fine sångare, pluuuuus 15 procent of, av allting! ^^
Då det börjar helt enkelt som vanligt, med att man tar halva butikens kläder och ska prova dom. Men sedan köper man ändå bara 3 stycken klädesplagg av allt som man har valt! Hehe... True story! c:
Sååååå, köpte ett linne/väst (vad det nu kan heta! Finemang var den iallafall), ett par underbara 80-tals shorts och en vit lång kjol som Lejla tvingade mig att köpa! Helt seriöst så har jag aldrig haft på mig en kjol i hela mitt liv så vi får se hur det kommer att gå med det! c:
Egentligen så finns det inte så mycket mer att berätta, ska strax poppa lite popcorn och bara mysa till det lite! ^^
Btw, om detta inlägget ser lite skumt ut så beror det på att jag skriver på mobilen... Så ni inte tror något annat! Hej hopp, gummisnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!