Bra dag, fin dag, Shutter Island osv,,,

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag

Min klocka har stannat

Under dina ögonlock
Fladdrar drömmarna förbi
Inuti är du fjäderlätt och vit

- Kent

Hej alla där ute i *host* vårvädret... Eller aah i det vårvädret som aldrig kommer att komma...!



Borås om några dagar, för helt seriöst så har det verkligen regnat precis hela dan, hela veckan och det kommer tydligen fortsätta nästa vecka också.... OOH YEEEAH...!


Men nu ska vi inte vara negativa utan tänka på det som är positivt! HAHA skrattar åt mig själv när jag skriver det här, psykolog osv! ^^

Min dag:
Började med att jag vaknade halv 12 bara för att jag fick ett sms från Josse den jäveln! Haha nämen jag älskar dig ändå c: Så jag gick upp, åt en varm macka, egentligen så skulle jag ju ha puggat idag men det blev inget av det..! hehe
Fick plötsligt en idé av att jag skulle ha en liten photoshout, så det gjorde jag i en timma ungefär ^^
Sedan gick jag hem till min fine vän Lucifer, åt Ballerina kladdkakekex doppade i mjölk (GAAAAAAAAAAAH HELT UNDERBART ÄR DET, ballerinagasm!!), medans vi kollade på serien "Absolutely Fabolous", rätt härlig! Jag rekomenderar att man tar en timma eller två och kollar på några avsnitt! (:
Gick sedan och tränade, hoppade lite längd och sen placerade jag mig i gymet en stund! ^^
Åh så himla intressant liv jag har osv..! Menmen thats it typ!

Nu sitter jag här med en fisande hund i mitt knä och bryr sig inte alls om att det luktar gamla köttbullar, nejnje...
Kollar samtidigt på Shutter Island på tv4, också en film att rekomendera! Fast då ger jag som förslag att se den från början annars så kommer ni ju inte att fatta nånting höhö! c:


Saknar Boston osv, sol, vatten, livet är underbart, jappjapp! Men ska dit i sommar igen mohahaha! ^^


Jag tar och bjuder på en av bilderna så får det va bra sen! c:

Nä nu ska jag snart gå och lägga mig... Nä jag skulle inte tro det... Säger bara så för att jag ska verka vara duktig, men varför skulle jag vara det, hehe!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!