Ovanlig dag, jobbig dag, men helt okej ändå!

I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
In the morning I'll be with you
But it will be a different "kind"
I'll be holding all the tickets
And you'll be owning all the fines
- Bon Iver

Idag regnade det... Men för en timma sedan lyckades solen ändå vakna till liv...! HALLELUJAH, RAISE THE ROOF, PRAISE THE LORD, OSV.OSV! ^^

Nu borde jag egentligen städa och plugga, men jag känner att det finns så mycket mer som jag borde hitta på istället...! Nä nu kommer jag ju ändå inte hinna, ska ju iväg och träna om 30 min.. Jag har kommit på att jag är verkligen jätte duktig på att planera, hehe!

Idag så sken solen
Snart kanske man kan leka i poolen
Den värmer så skönt mot min kind
Men stirrar jag för länge på den blir jag blind
För jag glömde mina solglasögon hemma
Hade lätt köpt nya om det bara kostade en femma
Jag hoppas att det är sol i morgon också
Annars bör väderguden avgå
Och hoppas att våren kommer snart
Så man kan ut och köra gokart
Och så kan man ha converse varje dag
Sånt som vi använder oss av som är av ett coolt folkslag
Nu är det dags att avrunda denna dikt
Jag får återgå till min plikt

Att göra det jag egentligen borde
Istället för att ångra någonting jag inte gjorde

Så tack för mig, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!