Nattamat & mitt liv äro underbart!

Det är först när man ger upp som det blir nått nytt
När man släpper taget tar man steget
Jag vet hur ont det gör när hoppet dör
Men askan är den bästa jorden
Och även fast du inte tror det
Askan är den bästa jorden

- Markus Krunegård

Nu har jag äntligen tagit och gjort iordning min blogg! Både header och ALLT är iordninggjort! Haha så nu slipper jag skämmas över den...!
Igår/inatt så var jag med mina underbara vänner! Det var nog en av den underbaraste kvällen/natten i mitt liv! Nu vet ni och mer behöver jag ju inte gå in på höhö! ^^ Oj, lät typ sexuellt men det va det icke! (y)
Nu sitter jag och dricker energidricka och äter pannkakor tillsammans med min underbara vän via cyberspejs (fast hon dricker te och äter laxburgare!)
Livet ligger helt klart på topp just nu!



nomnomnom!

Godnatt på er nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!