Duktig cheeeeeeeey!

Baby, is he all that you dreamed?
I think about you every night that I go to sleep
You’re laying there wrapped up in his arms,
How we used to be.
- Griffin House

Hejhej! Idag har jag som alla andra ungdomar varit i skolan, började dagen med ett engelska nationellt prov som faktiskt kändes helt okej! Det var ändå ett rätt lätt ämne man fick välja, jag valde att skriva om någon person man verkligen tycker om, någon som man ser upp till och som man verkligen aldrig kommer att glömma. ^^ Så valde att skriva om min pappa! c:
Sen var ju sista lektionen inställd, "hallelujah moment!" Så vi fick helt enkelt sluta halv 3 istället för halv 4... På en fredag! Så nu väntar bara en halv-veckas lov framför mig! :D
Så Lucifer drog hem till mig, vi kollade på en film, käkade lite halvbrända popcorn och var bara allmänt lyckliga! Vi kollade på nån ASskum film, (Melancholia tror jag den hette) om jordens undergång, tydligen var den dansk, men dom pratade engelska + att Alexander Skarsgård var med och det gjorde hela filmen underbar, i början iallafall! ^^

Niiiiiiiiiiiiice!

Sen har jag varit lite sådär extra duktig idag och storstädat hela lägenheten! Dammsugit, torkat golv osv. Plus att jag förtjänade faktiskt att köpa hem lite Kinamat! ^^ nomnomnom!





Adios mis amigos y tienen el noche bueno...! (Inga kommentarer om min spanska...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!