Bloggandet går ju sådär! Men skola igen, imorgon!

Nu ska jag försöka igen, jag har ju mina avbrott då jag inte orkar, blääääää för detta..!
Vet egentligen inte vad jag försöker uppnå med det här, men någon måste ju tycka om dte eftersom det står att det finns något fint folk som fortfarande läser mina inlägg och så!
Imorn börjar skolan, sommarlovet är över, vart tog det vägen säger alla, men tycker det har varit längsta någonsin... Men det är väl bara jag?
Alltså, första dagen för mina 3 år i skolan på Bäckäng, ska bli rätt skönt att börja igen, men börjar bli lite smånervös inför den nya klassen, lärarna och allt! Kollade in klasslistan på datorn och det känns faktiskt bra, känner tre av 30 sen innan, så mücket bra blir det nog! c:
Men det ska nog gå! Sen efter jag slutat så ska jag träffa Josefine, vi åker nog till Göteborg och kollar in affärerna lite grann! Sen får jag se vad som händer!
Ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag, kolla film eller något, ska upp rätt tidigt, duscha och en massa sånt! Ångesten kommer vara uppe på 130, inte för att jag vet vad det betyder men det lät bra iallafall!
Byebye, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!