JSM!!

Väntar nu på att klockan ska bli halv 9 så jag kan kolla på two and a half men :)
Imorgon så fyller min farmor år så vi ska nog dit på kvällen, mysigt med släktkalas haha (A)
I helgen var jag i Göteborg med några härliga tjejer från friidrotten, Emmy, Lina Klara och Elwira. Vi åt lite god mat, som sushi medans Elwira åt nudlar då hon inte "gillar" sushi, men det är väl klart man ÄLSKAR det! haha^^' jag hittade också ett par svarta jeans, en mysig halsduk/sjal eller vad man nu säger och en stickad tröja från Monki :) så vi hade super. På kvällen gick vi och hyrde film och åt varma mackor och en massa godis och Ben&Jerry! :D mums!
Idag har jag varit i skolan, sedan sa mamma att jag tydligen har blivit uttagen till JSM (junior-SM) i tresteg och så får jag också vara med i längd också:D hihihi det gjorde min dag!!! :D så jag ska till Göteborg i februari! hejaheja!
Nä nu börjar det snart så jag får väl byta om till lite "myskläder" och krypa ner i sängen med lite ljus!
Hare'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!