Sova, nä.

Bara för att jag kan och borde sova så bara jag tar och lägger ut denna... Skit i det om du inte orkar läsa :p

Nämn något som gjorde dig glad igår: hade friidrottslekis, gillar egentligen inte barn men dom här lyssnade faktiskt...

Vad gjorde du kl 08 i morse? Duschade :)

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Kollade på NCIS

Det sista du sa högt?
Godnatt mamma!<3

Det senaste någon sa till dig:
Tack för att du äntligen svarar-.-

Vad har du druckit idag?
Vatten, juice, mjölk, energidricka, chai, osv

Vad var det senaste du åt?
Varm macka!:)

Vad var det senaste du köpte?
Synundersökning :p

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Rödbrun typ

Vad är det för väder hos dig nu?
Kallt, blött och allmänt äckligt..

Godaste glassmaken?
Vanilj, helt klart!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Yepp!

Sover du tungt?
Nja ibland ;)

Drömmer du mardrömmar?
Nej inte så ofta (y)

Trivs du med ditt liv?
Mycket! Vänner i livet är det underbaraste som finns!<3

Favoritklädsel?
Mjukis (HEMMA)!

Favoritlåt just nu?
Ingen aning, troligtvis nån mys-låt

Vad ser du om du tittar till höger?
Min vägg..

Vad gör dig glad just nu?
Kollar igenom bilder på mobilen, skapar minnen!

Vad ska du göra härnäst?
Försöka sova som sagt-.-

Höger eller vänsterhänt? Höger.

Humör just nu? trött, glad, uttråkad annars väldigt bra :)

Favoritgodis?
Vingummi

Kläder just nu?
Linne och trosor

Sommarplaner?
Till Italien med familjen, bara va med vänner, sol och bad! :D härlig tid, kom nu!

Hur många kuddar sover du med?
2 st

Morgon eller nattmänniska? nattmänniska

Vad är viktigast för dig? att må bra, att inte glömma bort att ta hand om mig själv också, göra det bästa man kan och ta vara på det man har!

Är du kittlig?
Nej. Eller kanskeee.. Inga kommentarer

Stjärntecken?
Stenbock

Äckligaste insekten?
Sån där långben eller vad det nu heter:o speciellt dom med vingar!

Stökigt eller välstädat? stökigt, iaf mitt rum!..

Vad längtar du mest efter just nu?
Sommaren, att snön ska försvinna! Sluta skolan skulle också va härligt!

Tack för mig! Hare'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!