Toppen, blir tjock och livet leker!^^

Mår toppen just nu om ni vill veta :D har precis kollat på den underbaraste filmen, "Love and other drugs"<3 sjukt bra film! Lejla som jag är hos somonade, hon skulle tydligen ta en powernap efter att vi har (snart) dygnat ;) jag som lovade mig själv att jag skulle träna lite tidigare idag... Det kommer nog gå super :) igår fotade vi, massa photoshoooots :D + att jag skulle gå på toa inatt och blev på något konstigt vis biten av Lejlas djävulshund (A).. kommer få rabies för övrigt :) haha nej jag skoja bara, det är ingenting, looooovaaaaar ^^
Nä nu ska jag vänta på att min ängel ska vakna så ska vi kolla på nån psyko-film, men vi skulle ju egentligen ha milleniumseren-maraton, men det ser man ju hur ddet gick ;)

Nä nu är jag hungrig, jag får väl fetta upp mig med energidricka, kinapuffar m.m, jag ska ju som sagt träna......

puss&kram skum(lever)banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!