Träna nu :D

Hejhej!
Nu ska jag snart iväg och träna, skulle egentligen på teatern men eftersom jag ska tävla till helgen så måste jag FAKTISKT till Friidrotten.. Vilket är lika bra det :)
Idag har jag varit i skolan, flummat(!) med Lejla och sen gick jag hem och drack Chai Latte och åt mellanmål :) nu sitter jag en stund innan och håller på med Lejlas födelsedagspresent som hon ska få, tyvärr kan jag inte säga vad det är för något, för jag vet inte om hon läser min blogg... Då blir det illa! Jag kan i vilket fall som helst säga att den är totally fucking awesome! Oh yes indeed!
Nä nu måste jag sticka, bussen går om 20 minuter så måste packa osv. ^^
hejdå på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!