A lot of stuff today!

Hajhaj!
Idag har jag hittat pa en del grejer, eller inte jattemycket men jag har hallt pa hela dan...! Typ samma sak.
Forst nar jag vaknade sa at jag en scone, heter det en scones eller en scone...? Iallafall jag at en sadan!
Sen gick jag till the mall, pa Starbucks at jag en banana pecan bread och drack en frappuccino (typ frukost), oooh vad jag alskar Starbucks sa mycket! In the mall hittade jag ett par byxor, en troja och lite traningsgrejer. Jag kan inte riktigt ha det jag tog med mig for vadret tillater inte det!
Okej, sen akte jag och hamtade upp Georgia. Nar vi kom tillbaka at vi en liten middag. Jag foljde med henne till hennes softballtraning, the track and field area ar precis bredvid, sa medans hon gjorde sin traning dar sa kunde jag springa och gora vad jag gor! Amy sa att jag borde ga ner till track banan nar the fotball guys is down there! Det later bra haha!
Nu borde Georgia ga och lagga sig, sa jag far ta och saga till henne! Amyoch Andrew ar pa kosert ikvall, men livet leker och jag har det toppen, sa godnatt/godmorgon! 
Vi hors! ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!