Air-condition on, spotify on, pajamas on, nice!

Jag kokar, så varmt det är i mitt rum just nu! Men efter att jag skrivit klart detta inlägg så kommer det säkert vara bättre! Allting blir automatiskt så mycket bättre när man har Markus Krunegård i öronen, pyjamas på. Då man faktiskt kan leva sig in i sin egna värld och bara vara! Livet är på topp helt enkelt! Sen sätter man mobilen på alarm tills imorgon, börjar man skriva på bloggen om sin dag och släcka lampan i taket, för det har blivit en del av vardagen nu! Det känns som att jag faktiskt borde komma hem, snart! Okej, idag har vi varit på en barbecuegrillnings-grej-medenfamiljjagintevissteom! Men det var bra, de bodde precis granne med stranden så dit var nära och bra för att ta sig ett dopp! Jag menar, man kunde faktiskt inte vara på land mer än nån timme innan man bokstavligt smälte bort! Jag tror det var lite mer än 40 grader ute! Ta vara på det helt enkelt, man vet aldrig när det kommer igen! Jodå, det vet jag, imorn! Hehe ^^ Sen var vi och kollade på världens gulligaste små varelser! Några av deras kompisar hade fått valpar (alltså hundarna), två veckor gamla och gud sååå söta! Jag hade en valp för 1 år sedan, men trivs faktiskt bättre med en vuxen, mycket jobb med en valp men gaaah vad übersöt! Sen var vi på restaurang med av Amys bästa vänner och hennes familj, dom ska flytta till Sweich i ett år, så that's why! Nu kom vi precis hem därifrån, så ska snart gå ner och ta något att dricka, Facebook och annat nödvändigt, får se vad klockan blir, ska troligen dra mig till kos lite tidigare, alldeles för trött! Men godnatt så länge! Och ja, värmen är lite bättre just nu, om ni vill veta, men ta vara på det, som sagt, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!