Awesome väska och annat skoj'

Jag tror inte rekordet med vädret slogs idag, det var endast 97F som mest, ca 40 grader varmt och det har det varit sen i söndags! Idag har jag strosat omkring i Fenway area, ett område lite utanför Charlestown, i närheten av där jag hämtar Georgia från camp. Så jag satt och åt mig en frukost på starbucks i 1,5 timmar, lite egentligen för att tiden skulle gå, satt och läste en bok kollade på massa olika sorters folk osv! Sen hittade jag världens största konstaffär, bara konst, färger, böcker, kameragrejjs och annat som har med kreativiteten att göra! Men hela den affären var lika stor som... Ica i stan, haha det var det första och enda jag faktiskt kom och tänka på! ^^ så där köpte jag en väska som jag älskar och en annan liten grej, men det kan jag inte säga för då blir det inget kul! c: Sen gick jag på bio, egentligen går alla på bio för att dom har så kalla salonger, då när det är jättevarmt ute, så det va bra! Kollade på "amazing spiderman," inte så bra som jag trodde att den skulle va, men helt okej! Sen åt jag lunch, panini med mozzarella och tomater, primaprima! Sen gick jag faktiskt och hämtade georgia från camp! Sen har jag egentligen inte gjort så mycket mer, pratade med min farmor en kort stund, berättade att jag fått brevet gom skickade! Blev jätteglad över det! Ni som inte vet, hon skrev en lång text om hennes dag, stoppade i ett svenskt korsord, artikel om Markus Krunegård och lite fakta om friidrotten i Sverige, nu när det närmar sig OS! :D Värmen gör verkligen att man blir jättetrött, sov t.om. en liten stund efter att jag kom hem men är fortfarande lika trött! Så borde kanske gå och lägga mig snart! Ha det bra, en vecka kvar typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!