Boston, jappjapp! This is my town.

Jag såg att inlägget jag försökte blogga igår lades ut nu precis när jag har tillgång till internet! Men nu får ni iallafall läsa ett lite bättre inlägg med bilder osv! Enjoy!

Jag har precis anlänt till Boston, sitter nu och kollar på Criminal Minds med deras hund! Resan hem gick bra, 20 minuter sent plan också hade jag en massa skrikande ungar framför mig bara som gjorde resan ganska bedrövlig, men jaja!
Snart ska jag gå och lägga mig också hörs vi snart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina kort! Men vi vill ha mer kort nu när du har nät så vi ser hur du har det. Det är häftigt att du flyger själv :) tur det var en kort flygresa... det har ju hänt förr att du flyger med skrikiga ungar hi hi.

Ang poolen så är det bara att börja spara... så kan vi gräva för en pool... annat alternativ är att spara pengar så vi kan bygga hus med pool i varmt land så vi får användning av poolen... Här regnar det och knapp 20 grader varmt. Kraaam

2012-07-02 @ 07:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!