Det sista pick och packet inför resan hem.

Okej, jag är nästan klar med mina sista grejer jag behöver, jag och Amy var och shoppade på en outlet-mall idag, tusen olika underbara affärer! Så MAMMA jag köpte 3 par JEANS! Sen köpte jag också en t-trøja och ett par converse! Underbara skor dedä'ra, jag fick ett kvitto där man kan få 20 procent of, på converse i en sådan affär, så ska for imorgon för att checka det! Kanske blir det ett till par...?! Super duper! Vi kom just hem från en mysig middag med några av Amys kompisar, speciellt Aki, från förra året i Falcon Ridge! Mysmys ^^ Jag är jätte trött verkligen, klockan är inte så mycket men måste sova om jag ska orka imorgon! Ska upp, kolla läget på skorna, hämta Georgia och kolla på hennes show lite senare också, packa en väska till Hull, åka till strandhuset och Happy hour (great)! Lång dag, men mycket bra på listan! Ska också prova på att göra havregrynsgröt till frukost imorn, spännande... Har egentligen ingen aning om hur man gör, men det är nog inte så svårt hoppas jag c: Nä godnatt på er så ses vi faktiskt snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!