Fourth of July, osv.

Hejsan Hoppsan igen allesammans!
Blogg.se har precis andrat hela sin design och dom har flyttat pa alla knappar... Men jag ska forsoka, haha hittade inte ens hur jag skulle skriva ett nytt inlagg!
Jag kollade hur manga lasare jag har cirkus varje dag, mamma undrade innan, men det ar upp emot 10 stycken varje dag! Tackartackar for att ni fortarande orkar och att ni kanske saknar mig lite grann! ^^
Jag sag ocksa pa den nya installningen och designen att man kan svara till kommentarerna ni har skrivit direkt sa ska forsoka gora det nu! Jag vet inte om ni ser det sen men man kan ju alltid forsoka! c:
 
Jag har inte borjat dromma pa engelska an, som jag gjorde forra aret, men nar jag ska skriva pa svenska sa ar det jattesvart! Vill satta in massa engelska ord overallt...! Forstar inte ens sjalv att det later och ser helt fel ut! Hehe...
 
Okej, jag har en massa att beratta! Igar var det Fourth of July, oh I LOVE that day so much! Det ar ungefar som midsommar och nyarsafton tillsammans. Sa vi, jag, Amy, Andrew och Georgia gick till torget och lyssnade pa nar de laste upp "The Declaration of Independence" vilket var riktigt coolt!
Hela dokumentet ar en sammanfattning av USA:s sjalvstandighetsforklaring, det star ocksa att alla manniskor har skapats for att ha samma rattigheter, typ rattigheter till liv, frihet och strävan efter lycka. Detta ar en sorts symbol för de principer som det amerikanska samhället ska bygga på. Vilket jag tycker fungerar... Ja, ni vet sakert vad jag menar...!
Iallafall, sa efter det gick vi hem, Amy kom da plotsligt pa att jag borde ga och kolla pa "USS Constitution", vilket skulle starta om cirka 30 min, sa jag tog farjan till andra sidan stan (kopte en smoothie) och tillbaka, kollade pa skeppen, som (var nygjorda) de hade in "The war of 1812", skeppen kallas ocksa for "Old Ironsides." For att man gjorde trat sa tunt, sa nar motstandaren skot kanonkulor mot dem, sa studsade dom bara tillbaka...! Det kallas bra bygge! I really enjoyed it! Great! c:
Some of the pictures from "The Declaration of Independence."
 
 
Alskade verkligen dom har planen! Tog (typ) tusen bilder av dom!
 
Nar jag sen kom tillbaka gjorde vi iordning oss, fixade iordning maten och annat till kvallen! Nagra av deras vanner kom dit vid fem-tiden, da vi gick till "The museum of Science", ett parkeringshus de hade tomt, det var livemusik, massa aktiviter som hade med Science att gora, god mat och ansiktsmalning, hehe!
Vid halv 11 sa hade dom fyrverkerier, men vi trodde att det skulle bli installt, for vid halv 10 ungefar sa kom det en riktig thunderstorm, trodde faktiskt att de skulle avbryta alltihop! Menmen, fyrverkerierna blev 30 minuter forsenat for vadret blev battre, men nar det nastan var slut sa borjade det regna ASmycket!
Jag har aldrig sett sa mycket och stora droppar i mitt liv! Pa 10 sek sa var det som att du precis hade klivit ut ur duschen...! Det var en lyckad kvall iallafall! Det finns tva "kanda" stallen i Boston att fira fourth of July och det ar antingen pa "The museum of Science" eller pa floden, da man sitter och kollar pa de kanda artisterna i Massashucetts eller i narheten. Amy berattade att det ar ca en halv miljon manniskor som kommer till Boston, som har kopt biljetter och ska sitta vid floden...! En halv miljon...
Haha, vi var nastan de enda som dansade till musiken, och japp jag har nog brant mig lite i ansiktet, och nej jag gjorde en armmalning istallet for ansiktsmalning! Tyckte verkligen det var helt underbart!
Nu ar jag helt amerikansk! Jag har kollat pa The Declaration of Independence, sett The USS Constitution och firat fourth of July, allt som en riktig amerikan har gjort! Jag kan nog tillochmed rosta och bli amerikas nasta president, dom har ju faktiskt inte haft en kvinnlig an...!
 
Shit, det har kommer bli en riktigt lang text kanner jag... Menmen, idag har jag och Georgia varit pa bio, Madagaskar 3! Helt okej, ganska gullig och ganska sorglig faktiskt! :( haha men jag gillade den, alla vuxna (foraldrarna till de andra barnen) och jag skrattde i de sorgliga delarna nar de forsokte gora det komiskt. Och alla barnen hyshade pa oss... Sorry then! ^^
Efter det at vi mexikansk mat ocksa har jag fatt manikyr och pedikyr, mina naglar ar jattefina nu! :D bla och glansiga!
Imorgon ska vi till The Hull, deras beach house, langtar sa! Ska forsoka skriva medans vi ar dar, men far se! Amy tar sakert med sig sin dator, sa det loser sig nog!
 
I hope you enjoyed it, see you later aligator!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Amazing pictures of both you and 4 July ...
Kraaamm

2012-07-06 @ 00:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!