GAAAAAAH.

OH MY GOD! Jag pratade med min brorsa idag, älskar honom, helt underbar! Han berättade att han sa att han var ledsen att han inte kunde ta några bilder när Markus Krunegård var nere i stan och sjöng, med sin mobil för batteriet tog slut! Men sen när han sa att han hade gjort så att han signerade en poster, så började jag gråta, blev så lycklig, jag menar så lycklig har jag nog aldrig blivit/varit i hela mitt liv...! Och jag måste säga det igen, älskar dig! GAAAAAH, nu kommer jag at least vara glad resten av de här två veckorna! :D Okej, haha, idag har vi varit nere på stranden, det började dugga lite grann, precis som vi misstänkte! Så vi gick tillbaka, när det sen slutade regna så gick vi bort till piren. Hoppade därifrån för första gången i år, tillochmed för familjen Branger Klein! Jag har en massa bilder från det, men ni får se dom sen när jag kommer tillbaka, kan inte lägga in dom i datan här. Vi grillade kyckling, åt sparris och hemmagjord potatissallad till middag, supergott! Annars har vi inte gjort så mycket mer idag! Imorgon blir det en längre dag på stranden, dom säger att det ska bli ca 30 grader varmt, så det blir bara bra! Nä, nu ska jag läsa och kolla på teve lite grann! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Gustav

:)

2012-07-08 @ 09:42:55
Postat av: mormor

Fick du kortet somm MICHA TOG PÅ folke o MORFAR KRAM MORMOR

Svar: Japp det har jag sett!
Mattilda

2012-07-09 @ 12:10:08
Postat av: mormor

det var bra. mormor har namsdag i dag kram mormor

Svar: Grattis pa namnsdagen!
Mattilda

2012-07-20 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!