Hemma, allt är som det alltid varit igen.

Är nu hemma igen, kom hem igår och hela flygningen gick bra! När jag kom hem hälsade jag på släktingar, år riktig svensk mat! Potatis och kasseler! 👌 sen när jag kom hem så träffade jag Kim! Japp har saknat alla en del kom jag på när jag väl kom hem! Idag har jag kört bil för första gången på riktigt! Gud va kul det va! Det är ett nånt ögonblick man har väntat på hela livet och nu har jag faktiskt gjort det! Jag och mamma var ute någonstans i skogen och körde, sen åkte jag och pappa i stan! Jag är verkligen proffs på att köra haha! Nu ska jag kolla på fotbollsOS, inte jättekul, menmen! Okej jag hatar verkligen att blogga så får se hur mycket jag gör det nu städer att jag kommit hem...! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!