I will miss ya'll

Jappjapp, sista riktiga/hela dagen i Dover, OH! Känns lite sorgligt faktiskt, den här veckan har verkligen gått jättesnabbt, känns som att jag bara har varit här 2 dar...!
Alisha och Tourie släppte nyss av mig hos the Fragasse's, det har varit helt grymt bra, kommer sakna er båda!
Så igår var vi och shoppade, hittade 5 tröjor, ett par jeans och ett par skor, finemangfinemang! c: sedan åkte bi tillsammans med Tourie's föräldrar till en festival, med en massa mat, musik och annat kul, lustiga huset tillexempel, hehe! ^^
Så nu sitter jag här och har packat iordning det mesta i min resväska tills imorn, men jag har fortfarande en massa plats i den andra resväskan så lite mer kläder och annat kan jag nog få ihop! c;

Ikväll pratade the Fragasse's om att vi skulle till en annan festival, dom har jättemånga nu när det närmar sig 4th of July! Så det blir nog bra, ungefär som ett avslut på det hela!

Bilderna på mig och Alisha, Tourie och poolen som jag vill ha! Hemma hos Tracy's!

Adios, see you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!