Imorgon-hem-härligt! åäöåäöåäöåäöåäö

Japp, imorgon ska jag tillbaks, tillbaks till landet jag inte sett på så länge! Det ska faktiskt bli ganska skönt, men visst kommer jag sakna det här underbara landet!
Idag har vi varit på stranden för sista gången (för det här året iallafall, hehe), sen åkte vi hemåt, jag har spenderat kvällen i Harvard Square, köpte fruktsallad och lite varmt att dricka på Starbucks, sen hittade jag en affär där de hade lösgodis! åååh underbara plockgodis, haha jag har faktiskt inte ätit något godis alls här i Staterna, så det var jag faktiskt värd tycker jag!
Sen tog jag the subway hem, väntar på att familjen ska komma hem, jag tror jag hör dom i trappan utanför!
Nu ska jag strax äta kvällsmat, kolla tv med resten av medlemmarna i denna andra familj. Ska troligen till friidrottsbanan imorgon, på morgonen, ska försöka bli riktigt trött så jag kan sova på pkanet hem, det är då det är lättare att komma tilbaka i samma tid som ni, blir nog bra, blir nog bra!
Jag ska ta och lägga in lite bilder från stranden imorgon, blir inget nu, orkar inte riktigt göra iordning kameran och allt sånt!
Godnatt på er sålänge också hörs och ses vi imorgon! Pussar och kramar, saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!