In the beach house.

Vi har nu härmed anlänt för första gången (för mig) i år till the beach house in Hull! Ser precis ut som det gjorde förra året, ingenting har ändrats. Och åh vad jag älskar Andrew's parents! Underbara människor! ^^ Jag och Sally (hans mamma) har pratat om allt från vad jag har haft för mig med Georgia hela veckan till jordens skapelse. Ni förstår nog säkert vad jag menar! Detta blir inte ett jättelångt inlägg, har inte så mycket att skriva om men idag på morgonen hade vi tänkt att gå till poolen, dock var det stängt när vi kom dit så det blev inte så mycket mer med det! Så vi gick tillbaka hem, tog en långpromenad med hunden, köpte glass och sen åkte vi till Hull vid 4-tiden. That's pretty much it om man säger så! Nu ska jag snart gå och lägga mig, sitter uppe och läser osv! Andrew och Amy försökte lära mig lite av baseboll reglerna innan, kan nog lite mer, men ska försöka lära mig allt så jag faktiskt kan kolla på en match, och förstå när det är bra och inte...! Juste, jag vill också tacka åter igen till farmor och farfar, för det underbara brevet/vykortet jag fick! Blev verkligen jätteglad! Det gjorde verkligen min dag! Nä godnatt på er, imorgon blir det sol, bad och strand! Ha det bra i regniga sommarsverige!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hejsan!!!
Vad härligt med sol och bad... här regnar det... regält. Var uppe på hundrastgården på Hässle igår när det kom ett skyfall... Folke satt under ett träd och kollade bedjande på mig. Även på kvällspromenaden öste det ned... fick dra F ner för trappan. Kissade i häcken och sedan vägrade han att gå ett steg till... så vi gick in igen dyblöta. Paraplyet var inte till någon hjälp.

Idag kommer P hem, landar kl 12 på Landvetter.

Kraaam M & G

Svar: Haha det later harligt! ;) krama bade Folke och pappa fran mig! Pussar och kramar! <3
Mattilda

2012-07-07 @ 07:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!