Internetet och andra jobbigheter.

Hejsan Hoppsan!
Jag forsoker faktiskt blogga men internetet later mig inte gora det, sa jaja... Det gar av och pa hela tiden, men nu ska jag iallafall forsoka!
Okej, igar kom jag hem fran Alisha, Alisha och en av hennes vanner slappte av mig har efter the sleepover! Det var grymt, shoppade en massa dagen innan. Hittade massa trojor, ett par jeans och ett par skor ^^ Sen akte vi och Touries (Alishas kompis) foraldrar till en festival, med en massa mat och annat kul, sasom karameliserade applen och lustiga huset, hehe c:

Sa nu har jag packat klart min resvaska tills mitt plan gar till Boston idag! Det ar faktiskt sorgligt att jag redan ska aka, kanns som att jag har varit har i 2 dagar istallet for en vecka!
Igar akte vi ocksa till Amish country, tittade lite pa det, kopte nagon liten grej, aah haha ni kommer alska den! Men jag tanker inte saga vad det ar nu, det far ni se nar jag kommer hem sen!

Sa igarkvall tog vi det ganska lugnt, hyrde en film och gjorde hemmagjord pizza! nomnomnom ^^
Min forkylning blir verkligen inte battre! Igar var det bedrovligt, den vill ju inte forsvinna! Snart borjar jag pa min 4de vecka...! Hatar det! Bajs.
Jag har pratat lite med Amy pa facebook, sa hon har det bra och langtar tills jag kommer till Boston! Sen har jag ocksa pratat med hon som var oupair i Boston ocksa, vi ska ses andra helgen nar jag ar i Boston, sa det blir nog super! :D na nu ska jag ga och gora iordning mig det sista!
See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!