Jag kan fortfarande svenska.

Att prata svenska så länge och face to face till någon så här var typ underbart! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det var iallafall riktigt konstigt... Att bara kunna prata utan att tänka, det var längesen nu! Haha, shit! Så, idag när vi kom tillbaka från Hull så träffade jag Emma, den svenska aouparen (stavningen på det... Ni fattar), vi åkte subway in till stan också gick vi på bio. Magic Mike, askul, asfin film! Men väldigt speciell...! Jag kom precis hem från det, så detta blir inte ett jättelångt inlägg, dvs jag är trött. Så måste sova hehe! Iallafall, Emma var en toppentjej, i november har hon varit här ett år. Så hon åker hem snart! Men vi hade a great time! Så ska försöka ses i slutet av nästa vecka! Godnatt på er nu, imorgon börjar det riktiga arbetet, att ta hem Georgia från the Camps! Yay' Adios, see you later ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!