Kvällsdopp och andra fina minnen som vill bli kvar!

Efter att vi hade ätit middag pa the sea dog, sa skulle vi ta ett kvällsdopp och hoppa fran "the pier." Tyvärr hade jag ingen bikini med mig, men det är väl inte det värsta, right?
Sa jag tog ut minmobil ur fickan och hoppade ner i vattnet med kläder pa! Helt okej, jag menar klockan halv nio pa kvallen när det är 25 grader varmt fortfarnade sa spelade det inte sa stor roll, jag fros iallafall inte! ^^
Sa nu sitter jag här och kollar pa baseball med Allan, the grandpa! Han är ganska tyst men när han borjar prata sa kan han verkligen prata hur lange som helst! Underbar människa! (:
Nu ska jag snart ga och snarka, ska dricka en kopp te, med soyamjolk, det är faktiskt helt OK! c:
Godnatt pa er sa hors vi snart!
 
Lite bilder fran innan, and look at the beatiful sunset! The view from the bay of Boston!
PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!