Lycklig tjej, inget langt inlagg.

Jag ar pa bra humor, riktigt bra humor faktiskt! Helt okej, ingen aning om varfor menmen, man har sina stunder!
Haha, idag har jag traffat Emma lite grann, var pa bio, hade lunch och starbucks, oooh mitt alskade starbucks, sa jag kommer sakna dig!
Efter det tog jag farjan till Hull, Nantasket. Sa kom hem runt halv 11, helt okej! ;D
Ne nu ska jag ga och lagga mig snart, ska till stranden imorgon, bara leva min sista riktiga dag har i Staterna! Jag kommer sakna alla fina manniskor!
Godnatt sa lange sa hors vi troligtvis imorgon! (:

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

LÄNGTAR!!!

Svar: JAG MED!!
Mattilda

2012-07-22 @ 07:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!