Nu bär jag av hemåt!

Hej då underbara Boston, vi ses snart igen, det lovar jag och hej alla underbara svenskar! Nu är det ca 10 timmar tills jag sätter min fot i Sverige och det ska bli så skönt! Har saknat er alla så mycket nu de senaste dagarna! Men still, jag kommer sakna Boston och de härliga Boston bor och Red Sox fan! Alltid i mitt hjärta! Nu sitter jag utanför gaten, planet lyfter om 45 minuter, åtta timmar på flyget sen är jag i Frankfurt! Haha jag har precis druckit en Chai på starbucks, försökt göra åt mina amerikanska mynt så gott det går! Nu ska jag på planet om 10 minuter så det är nog bäst att jag går nu, goodbye på er! Puss och kram, vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!