Orkade inte skriva igar, sa gor det nu!

Hej allesammans!
Iga plockade jag upp Georgia fran hennes camp for forsta gangen, allt gick super och jag hittade!
Sen var jag, Amy och Andrew och kollade pa nar Georgia spelade softballgame, det har varit och kommer bli manga nu de 2 sista veckorna! Det blev ganska lika men alla i laget var nojda anda.
Nu har jag precis kommit tillbaka, for vet ni vad!? Jag hittade en track bana, precis bredvid softballplanen!!! Sa dar har jag varit nu. Underbart verkligen, har inte tranat sa pa jattelange, sa jag har sprungit intervaller, 100 meter, kordinationstraning i 2 timmar! Och det ar redan 28 grader varmt klockan 10 denna morgon!
Jobbigt men underbart! :D
Nu ska jag ta en dusch, gora iordning mig, ata lunch, sen ar det nog lagom tid for att plocka upp Georgia!
 
Har kommer lite bilder fran the beach house, fran i lordags
Ignorera mannen (och kvinnan) i bakrunden...
 
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!