Sista stranddagarna i Hull :(

Endast en enda underbar helg kvar här i Hull, Nantasket. Älskar det, vi var dock senare ut hit idag. Georgia hade icke hemma softballgame så det tog ett tag att komma hem, va tvungna att packa osv! Men nu är vi här och det är precis lagom härligt ute! Andrew sa: "det här är ju precis som midsommar i hovenäset, när man tillochmed kan känna lukten av havet! Nu ska jag strax gå in, börjar bli lite kyligt, sitter ute på altanen, i mörkret och jag tror en sjunk är i närheten för man kan känna lukten av den lite, lite grann! Imorgon ska vi vara lite på stranden, sen åker vi in tillbaka till Charlestown, Amy och resten skulle på nåt kalasliknande, så jag sa att jag kunde bara gå omkring lite grann och göra mitt! Det är faktiskt rätt härligt att bara va utan att behöva tänka på något alls! Har bara köpt ett par solglasögon idag! Så thats it, nu är jag faktiskt klar! När vi kommer tillbaka ska jag packa resväskan, ta det lugnt och som sagt bara va! Sen blir det att fara tillbaka till Sverige! Hajdå! Har'e bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!