Softballgame på G!

Hola mi familia och andra sociala människor! Dock är ni ju inte så sociala om ni sitter framför datorn och läser...!
Snart ska jag och Amy gå till Georgias softballgame! Ska faktiskt bli ganska kul, har aldrig riktigt kollat på en sån match!
Idag har jag och Georgia varit i poolen som alla i Boston kan gå till, gratis och bra! Åkte sen till the grocery store och handlade en massa mat, speciellt till the fourth of July! :D
Har också köpt en mobil jag kan ha här i USA, utan T9 men det fungerar ändå! Har lagt in en massa nummer, men här har ni det ifall det är något!
6173354712
Det kostar ingenting extra för mig att ringa till Sverige, så om jag vill er något så kommer jag nog att ringa från den! c:

Och yes, fler bilder kommer ikväll eller imorgon! Promise! ^^

Puss och kram snusbanan!
Vet inte vad det kom ifrån, men aja!

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!