The becach house again!

I'm now back in the beach house again! Idag har jag kollat på Georgia's show för hennes teatercamp, helt okej var den ändå! (: sen åkte jag och Amy till the grocery store, köpte lite våfflor jag kan äta till frukost, hehe, man måste ju prova något nytt! Sen bar det iväg till Nantasket Hull, underbart! OCH jag fick ert fina brev idag, farmor och farfar! Blev så glad, tack så mycket! Det var verkligen jättefint! Massa kramar till er och resten av invånarna i det regniga sommarsverige! Jag vet inte om det kommer hjälpa er så mycket, men min favoritapp, Aftonbladet sa idag att sommar och sol vädret är äntligen påväg till Sverige! Kanske, kanske inte, men det har man ju hört förr...! Godnatt på er, eller godmorgon snarare! Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Hejsan!!!
Japp här är vädret grått... vi trotsar vädret och är ute med båten. Vi har med oss Marcus... G och M har fått upp 18 makrillar, det blir dagens lunch. Kraaam

Svar: Det later sadar! Har ar det varmt! Och makrill later bra! Halsa allihopa fran mig! SAKNAR ER! Massa kramar!
Mattilda

2012-07-14 @ 14:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!